Gå til innhold
  • Bli medlem

Npl sykkel - tipp vekta ?


PTG

Matchvekt på Lindesnes (ved start 81,7kg)  

29 stemmer

  1. 1. Matchvekt på Lindesnes (ved start 81,7kg)

    • 83+ kg
      2
    • 83 kg
      0
    • 82 kg
      2
    • 81 kg
      0
    • 80 kg
      3
    • 79 kg
      2
    • 78 kg
      4
    • 77 kg
      2
    • 77- kg
      14


Anbefalte innlegg

På mandag går starten fra Nordkapp - primært kystalternativet - på lett sykkel - med transportstøtte av utstyr. Planlagt rundt 15 mil om dagen.

Noen med siste tips, til uerfaren langtursyklist ?

F.eks Bruke parykk med langt lyst hår, så tar bilistene mer hensyn :)

Ellers mulighet til å tippe vekta på skrotten ved ankomst Lindesnes (matchvekt idag = 81,7 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...

Da er turen over, kom til Lindesnes fyr på lørdag i strålende vær :P, en dag før planlagt, da jeg nærmest blåste sydover de tre siste dagene.

Det aller fleste tippet lavere vekt, noe som er rimelig iom gode dagsetapper og ingen hviledager. Gratiss til dere som tippet rett ;) .

Total distanse, ca : 320 mil inkl tunneler og ferjer

Sykkeldistanse, ca : 290 mil

Dager: 20

Matchvekt start: 81,7 kg

Matchvekt mål: 77,0 kg

Rute: Stort sett langs kysten.

Kort oppsummering:

Fantastisk opplevelse - en tur man vil huske lenge. Kyst varianten kan anbefales for alle som ønsker en utfordrende og opplevelsesrik npl på sykkel. Terningkast 6 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at vekta på Lindesnes i hvert fall ikke vil være høyere enn 77kg, men for konkurransens skyld kan jeg godt tippe 78 kg. Det kommer jo litt an på hva slags mat som er beregnet på turen.

En bekjent av meg er også i ferd med å gjennomføre en "koselig" sykkeltur. Sjekk denne:

http://gibraltarstavanger2010.blogg.no/1276285192_gibraltar_stavanger_2.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PTG

Det ser ut som du har hatt en kjempetur! Nesten utrolig at det har tatt mindre enn en måned! Det ville vøre veldig interessant om du kan du legge ut den ruten du syklet med sånn circa hvor lang tid du brukte nedover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.