mariussteen Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 hei. jeg har en vanntett pakkpose på 8 liter. men vet ikke helt hva jeg trenger den til. jeg har alltid tilgang på vann, så jeg trenger ikke gå langt for og få fyllt opp kjelen. har pakka alt utstyret i plastposer så det blir ikke vått. hva annet kan den brukes til?
danielhornaes Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Ypperlig sted å legge kamera og annen elektronikk ved elvekryssinger og lignende
xscream Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 har pakka alt utstyret i plastposer så det blir ikke vått. hva annet kan den brukes til? Vanlige plastposer holder ikke alltid vannet like godt ute..
Lindap Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Vi bruker dem til sovepose, klær og førstehjelpsett. Fordelen i forhold til f. eks. søppelpose er at vanntette poser varer lengre. En søppelpose holder ofte såvidt langt nok til en tur (avhengig av hvor tykk plast den er). Og ved elvekryssing der du må vade til skuldrene, kan du frakte hele bagasjen din fram og tilbake i de samme posene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå