Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode butikker for Kanoutstyr (Sentrale Østland)


Anbefalte innlegg

Kano er i hus, men mangler det meste annet. Jeg ser jo at det er en mengde nettbutikker, men skulle gjerne funnet en butikk i Østlandsområdet med bra utvalg av utstyr som årer, vester, vanntett osv. Litt dumt å kjøpe ting usett.

Har vært innom de jeg vet om, men ille dårlig utvalg.

Har vært på amfibi, Villmarksbutikken,XXL.

Skal forresten montere Ally for første gang i dag (i hagen) Spent på hvor lett eller vrient det er.

/Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milsukern og Bull Ski&Kajakk da?

Ikke handlet slikt der selv riktignok men vet de har mye padleutstyr.

Selv kjøpte jeg vanlig treårer og tralle på Biltema.

Vanntett kjøpte jeg en 3-pakk med poser på Prima VIllmark. De er uten ventil riktignok. Ikke ekstremt sterkt stoff men fine til å pakke ting i sekken. KJøpte en litt større med ventil på Smart, merket Kampak. Sikkert ikke like bra som dyrere men har funket fint så langt.

Vest kjøpte jeg på VIllmarksmessa i fjor. Er en fiskevest med flyteelementer i. Har jeg en som passer til begge deler. HUsker dog ikke hvilken butikk som fører den. Så vidt jeghusker er det Mustad som lager de, du finner den sikkert på siden deres.

Førstegangs montering er litt slitsomt. Synes selv det virket som jeg hadde fått duken til 13,7" og reiseverk til 18". Men ved å ta tiden til hjelp så kom det på plass etterhvert. Tok det litt ekstra nøye første gang så det skulle bli rettest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs montering er litt slitsomt. Synes selv det virket som jeg hadde fått duken til 13,7" og reiseverk til 18". Men ved å ta tiden til hjelp så kom det på plass etterhvert. Tok det litt ekstra nøye første gang så det skulle bli rettest mulig.

takk for tips.

Nå er kanoen bygd, helt enig i at det virkes som om stengene var en meter for lange.. Men etter litt knoting kom det på plass.

Glad jeg ikke sto på stranda med full oppakning første gangen. Har tenkt å la den stå oppslått en uke så den setter seg.

/Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en "liten" kjøretur for deg, men Turut på Hamar har ganske mye kanoutstyr og friluftsutstyr. Var der selv på tirsdag og kjøpte kano (Pelican). De har nettbutikk også, men med begrenset utvalg, men du kan i alle fall se utvalget og merkene de forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.