Gå til innhold
  • Bli medlem

Camelbak hydration packs, hvilke?


battone

Anbefalte innlegg

Jeg fant ikke direkte noe svar på dette, så tester her..

Er ute etter en slik jeg kan putte i en større sekk og har da sett på 2 alternativer

En "sekk" variant og en der du må ha en sekk ved siden av.

http://www.camelbak.com/government-military/hydration-packs/viper.aspx

http://www.camelbak.com/sports-recreation/hydration-packs/Stoaway-70-oz.aspx

Lurer da på om noen har erfaring med disse og hvor stor plass de tar.. Har en Deuter 38 liters sekk jeg skal bruke det til. Viper virker kjekk å kunne trene med, jogging og turer på 3-4 timer.. Men funker denne til dette og passer i en større sekk uten nevneverdige problemer. Har dessverre liten mulighet å få testet ut denne "sekken" selv..

Takker for alle svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en stowaway(isolert) 2l(70oz), og alle omegaposer er det livstidsgaranti på.

Omegaposene er lette løsgjøre.

Prøvde å jogge med min i en 20l Gouron Stealth(www.alpkit.com ANBEFALES)

Ble mye skvulping, men hadde musikk på ørene så d plaget ikke meg(kjekkt i bjørneland).

Hadde kanskje ikke presset ut all luften eller komprimert sekken nok....

Min erfaring er dårlig til jogging.

Med 3l pose blir det vel mere skvulping?

I min nyinnkjøpte Bora 80 er det dårlig plass til drikkepose, men siden jeg har 2l pose er den mere flexibel til å lage reodor felgen løsninger eller bare putte i topp lokket.

Tror 2l er nok for norske forhold der vi som oftest har god tilgang på rent vann.

Lykke til med videre hydrering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.