Gå til innhold
  • Bli medlem

La Sportiva - Alfa


Bergtass

Anbefalte innlegg

Vurderer etter mange år som svoren alfatilhenger å kjøpe meg et par med La Sportiva Trango Støvler.

Lurer på om noen kjenner til hvordan disse er i størrelsen siden jeg ser de på tilbud enkelte steder på nett fra tid til annen.

Har et par med Alfa Bever hvor jeg bruker 42, og et par med Falk der jeg bruker 43. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig men slik er det, begge passer helt fint... Noen som vet hvordan Trango er i forhold til disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt litt mindre i størrelsene enn alfa, og jeg opplever Lasportiva som litt smalere også.

Slik er forholdene mellom de ulike merkene, størrelser varierer, noen ganger så man nesten ikke tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Trango støvlene?

Mitt bruk vil være primært i høyfjellet med moderat tung oppakkning(25 kg). Vil de gi god nok støtte i foreksempel ur?

Har en litt slerken ankel etter at jeg røyk noen leddbånd for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.