Gå til innhold
  • Bli medlem

Pro-Shell bukse


mortimeir

Anbefalte innlegg

Tenker på å investere i ei Pro-shell bukse. Tenker per nå Norrøna Falketind eller Arcteryx Beta AR. Noen med erfaringer /råd?

For å begrense mulighetene:

Er ikke ute etter BiB bukse. Driteluke et +, men ikke krav. Forsterkning på knær og ankler/utsatte plasser krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale arcteryx theta sv. Jeg er helt utrolig positivt overasket over hvordan denne fungerer i regn med tanke på pusteegenskaper, og hvordan den er sydd! Men hvis du regner med å bruke buksa mye i de snøfrie årstidene vil jeg anbefale de tynneste skallbuksene til bergans siden de er litt mere tett. Men da igjenn puster disse dårligere etter min erfaring. Arcteryx buksen har bib, men her til gjengjeld fliece i bakstykket, så man blir ikke like lett klam på ryggen. fordelen er uansett at buksen holder seg på plass samme hvor mye man kaver rundt i snøen...

Jeg har ikke brukt denne buksa i flere døgn i strekk, så kan vel ikke si så mye om hvor slitesterk den er, men hvis arcteryx fortsatt holder samme standard som de har gjort tidligere regner jeg med å ha denne buksen i mange år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også arcteryx theta sv (XCR... før proshell). Har hatt den i 4 år og er superfornøyd. Den beste gtx buksa jeg har hatt. En sikker vinner om vinteren. God fasong og holder vind og vær ute.

Jeg synes absolutt bib er å foretrekke om vinteren, men ikke ideelt ellers. Sikkert litt smak og behag. En god bukse uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.