Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer materialet like godt ved bruk i hansker og sokker som det gjør som laken i soveposen? Vurderer å bruke silkehansker som ekstra isolasjon i vottene, og undrer litt på hvordan materialet oppfører seg når det er vått og slitstyrken (kanskje spesielt sokker). Noen som har erfaringer med dette?

Annonse
Skrevet

Elsker silkelakenposen min og en silkelongs kjøpt i Kina. Slikehanskene mine fungerer ikke noe særlig. Kan selvfølgelig være dårlig kvalitet på silken (eller fake). God slitestyrke, men varmer ikke noe særlig når de blir fuktige. Tynne ullvanter fungerer bedre, men har dårligere slitestyrke.

Skrevet

er mange typer kvalitet på silke, det er også forskjelig silke fra land til land.

men det sies at afrikansk silke er brdre til å bruke i klær og holder varmen på kalde ørkennetter, tykke linhansker skal også fungere fint sies det.

Men personlig hand jeg nok brukt hanske og innehansker som er laget for noen minus gradre

Skrevet

silke skal isolere selv om det er vått. men jeg vet ikke hvordan de har behandlet silkehanskene jeg kjøpte på Platou i Bergen, for de varmer ikke mye når de blir våte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.