vector Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Er det noen som kan gi meg en stikkordmessig rutebeskrivelse av raskeste sykkelvegen på denne strekningen? Siter
rotehodet Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 aker brygge båt til nesoddtangen følg riksvei 157 Siter
vector Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Skrevet 20. juli 2009 Jeg bor i Oslo syd så jeg tenkte mer på å sykle ut mot Ski eller Vinterbro og videre mot Moss (blir litt bakvendt å sykle ned mot Aker brygge og deretter bruke tid på ferge osv) Siter
StianT Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Ville syklet Mosseveien ev. Gamle Mossevei til Tusenfryd og deretter fulgt E18 fra Vinterbro fram til Elvestad. I Elvestad tar du deretter veien til Moss. Siter
Fisketryne Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Norges offisielle nettverk av sykkelveier går delvis på sykkel/gangbaner, stier og lite trafikerte bilveier. Sykkelvei 7 starter ved Halden og går via Oslo på sin tur videre nordover. Opplysninger/kart finner du hos bl.a. Statens Vegvesen. "Sjuern" er iallefall her langs Mjøsa ganske godt skiltet. Siter
sveink Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Er enig med StianT fram til Tusenfryd, men her i frå ville eg sykla vidare sørover langs vestsida av Årungen. Deretter til Ås-Vestby-Son og Moss. Fin løype med lite trafikk. Siter
Marcus Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Gamle Mossevei er smal og svingete, og selv synes jeg ikke det er så behagelig å sykle der. Men det kommer an på hvilket utgangspunkt man har. Hvis du bor i nærheten av Klemetsrud, kan det være greit å sykle via Sværsvann, Siggerud, Langhus og Ski. Der går det gang-/sykkelvei langs hele strekningen. Videre fra Ski kan du velge å ta veien om Holstad og Ås, eller ned mot Kråkstad og Elvestad. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.