Gå til innhold
  • Bli medlem

Hesthøe, Hestbrepigger og Trollsteinhøe 24-26. juni 2009


500fjell

Anbefalte innlegg

Nå er det et kraftig høytrykk over oss! Jeg og Morten fikk utnyttet et par finværsdager til å gå i fjellet. Det ble natturer med nydelige soloppganger, på høye topper. I tillegg målte vi noen pf10-kandidater. 1 ny ble bekreftet. :lol: Bare synd det ikke var Vesletrollet (?). :lol:

Her er rapporten:

http://tinderanglerne.blogspot.com/2009/06/hesthe-hestbrepigger-og-trollsteinhe.html

post-3251-133474632069_thumb.jpg

post-3251-133474632135_thumb.jpg

post-3251-133474632164_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo i Breheimen er det nok bra med snø til årstiden å være. I Jotunheimen er det nok mindre enn vanlig.

men svarte f... skulle ikke dere oppom Aust for Austre Glittertindoksle da???

Hehe :P Vi syntes det var på sin plass å vente med den målingen, bare for å terge deg. :lol:

Neida, jeg tror det var pga at Morten sine truger fusket og at han hadde plikter hjemme også. Men han skal snart tilbake, både til Slettmarkhøe og Austre Glittertindoksle (kanskje benytte anledningen til å måle Trollsteineggje S-2). Don`t worry! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at ikke toppen øst fot Hesthøe kvalifiserer etter de målingene vi gjorde i vår. Målt til ca 11m av to forskjellige grupper med to dagers mellomrom, og da med snø i skaret.

Humpen vest for Austre Hestbrepigg målte jeg også til ca 11 m pf. Syns ikke den fortjener noe bedre navn enn "Vest for Austre Hestbrepigg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at ikke toppen øst fot Hesthøe kvalifiserer etter de målingene vi gjorde i vår. Målt til ca 11m av to forskjellige grupper med to dagers mellomrom, og da med snø i skaret.

Jeg og Håvard målte jo her også med snø, var vel ca 14 ganger vi målte, 50/50 ble 9m og 10m, litt glad for at det ikke ble en topp slik at pf30-folka ikke får enda et knusende argument mot oss pf10'ere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Busken" begynner å bli gammel :lol: ..eller er det MEG som begynner å bli gammel. Det kan vel ikke være tilfelle... :lol: Kommentarer!

Husk at demens kan ramme selv den skarpeste i svært ung alder. Bøyer meg i støvet og angrer på hele innlegget. Ha en fortsatt god helg.

Gammel? Du ? Ikke et grått hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Håvard målte jo her også med snø, var vel ca 14 ganger vi målte, 50/50 ble 9m og 10m, litt glad for at det ikke ble en topp slik at pf30-folka ikke får enda et knusende argument mot oss pf10'ere

Denne tråden er i seg selv enda et knusende argument på dere pf10'ere. :) Men det er hyggelig at noen fikk seg en tur til fjells i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.