Gå til innhold
  • Bli medlem

Finner ikke lang nok sykkelbukse


Memento mori

Anbefalte innlegg

Min gamle lange sykkelbukse har revnet. Har vært i flere lokale butikker for og finne en ny Lang sykkelbukse med seler.

Problemet er at uansett antall XXXXXX, Blir ikke buksene lenger bare beregnet på mere kraftige (les feite) personer.

Er det noen som har tips på hvor jeg kan få kjøpt noe som er langt nok. Jeg er 194 cm og 95 kg, med lange bein.

Helst i Norge alternativt nettbuttikk i utlandet.

Alternativt blir og kjøpe noe som er for kort for siden og sy den lenger på ett eller annet vis.

Har søkt en del på nettet uten og blitt særlig klokere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok kontakt med http://www.bikeshop.no/ fikk raskt svar og en anbefaling, så nå er det bestillt. Da gjenstår det bare og se om den passser.

her er svaret jeg fikk:

Heisann!

Det stemmer det du sier. Vil anbefale en god bukse fra Biemme som er vindtett over knærne, men ellers med god padding. Er ellers elastisk og pustende.

Vil anbefale deg XXL i den buksen.

http://www.bikeshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=5446

mvh

Håkon

Kundeservice

Bikeshop.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er å kjøpe seg en standard sykkelbukse og så kjøpe løse buksebein. Da har du lang bukse når du ønsker det og kort bukse når du ønsker det. Jeg er over 190 og har løst "problemet" på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.