Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Nansen fjellvott


gremlin

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
Er det noen av dere som har gjort dere opp noen erfaringer med Norrøna Nansen GTX fjellvott???

planlegger kjøp!

Veldig fornøyd med disse jeg også, men er redd de skal gå opp i sveisingene.

Kunne godt tenkt meg at de gikk likk lenger opp langs armene..

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både GTX og bomullutgaven. Enig med Aalstad at GTX kan gi ising når det er kaldt (ca over -5 grader). Jeg svetter relativt mye på hendene. I juleferien ble islaget mellom ullvottene (også Norrønas) og GTX vottene såpass kraftig at de frøs fast i vottene.

Samtidig er GTX-votter nødvendige når det regner eller sludder. GTX membranen blir raskt slitt i votter (som sko), så en kan ikke regne med at de er helt tette særlig lenge. De beskytter likevel mye bedre enn alternativene.

Nansen er som før påpekt litt korte (men skikkelig lange alternativer har ikke jeg sett på markedet). Vottene har et meget godt grep, og jeg liker passformen. Blir de for store, blir grepet dårligere. Samtidig er de store nok til at man får plass til kraftige ullvanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.