Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Helium sekk vs dagens tilbud på sportsnett.no


bekiil

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe inn en sekk ca 50L, og hadde tenkt på Bergans Helium sekken, men så ser jeg at www.sportsnett.no har Arcteryx Acrux 50 til 1699kr, Så! hva gjør jeg? Ble i tvil her, skal jeg kjøpe Bergans sekken eller kanontilbudet på sportsnett?

Lurer også på hvilken størrelse jeg skal velge på sekken, er 1.74 høy.

Short, Medium eller Tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt begge....bedre bæresystem på arcteryx sin sekk syntes jeg, bedre løsninger og matrialvalg også. Helium har relativt dårlig slitestyrke, og et hoftebelte som ikke passer meg. I tillegg har den gått delvis i oppløsning etter ett par års bruk

Du må kanskje velge small om du har normal rygg. Jeg er 187 med normal rygg og bruker regular.

Sjekk ut disse linkene hvor det står forklart:

http://arcteryx.com/pack-fit-guide.aspx

http://arcteryx.com/pdf/F08-Sizing-Charts_Pack.pdf

Lykke te med handelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at du skal ha Tall men jeg tviler.Har du veldig lang rygg/torso? og korte bein? Få noen til å hjelpe deg med å måle ryggen din. For meg høres det ut som om du skal ha en regular eventuellt en small. Men det går ikke å finne ut av kroppslengden- du må måle ryggen.

Lykke til

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.