jhs Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 29 august hadde jeg og en kamerat en uforglemmelig tur med kajakk inn Trollfjorden i Vesterålen. Å beskrive turen gjøres best med mange bilder, å de finns på linken under.http://www.ryggsekk.net/turer/trollfjorden-29aug08/trollfjorden-29aug08.htm Jeg tenker etterpå ... Et "minus" med en slik tur er at å overgå opplevelsen på en senere tur er bortimot umulig. Det blir "som å hoppe etter Bjørn Wirkola" (de litt eldre skjønner vel den). Nyt bildene Hilsen jan hugo www.ryggsekk.net Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Dag G - Evje Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Jeg vil ikke vanhellige denne naturopplevelsen deres med floskler. Alt blir bare kraftløse beskrivelser. Naturen er ofte for stor for våre svake ord. Vi som ikke har vært der mangler en ting. Totalinntrykket. Det må ha vært gigantisk. Siter
Vandrefalk Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 En suveren turrapport med mange fine bilder... Hit vil jeg med kajakken min!!!!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.