Gå til innhold
  • Bli medlem

forvarming omnifuel.


villmarkingen

Anbefalte innlegg

Annonse

Hele poenget med forvarming er å få varme i den "klumpen" som er i bunnen av brenner din.

Når bensin eller parafin strømmer gjennom denne, blir den gjort om til gass. Hvis du ikke forvarmer får du skikkelig bål-flamme.

Hvis brennern ikke har god flamme, er det som regel pga for lite forvarming eller for lite trykk på flaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når dere brenner omnien på bensin,bruker dere da bare å åpne ventilen og la det renne ut litt bensin for å bruke denne til forvarming? det gjør jeg,men synes bensinen brenner veldig fort opp... :lol:

det var forøvrig sånn det ble vist at man skulle gjøre om man fyrte med bensin på intro cd'en jeg fikk med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når dere brenner omnien på bensin,bruker dere da bare å åpne ventilen og la det renne ut litt bensin for å bruke denne til forvarming? det gjør jeg,men synes bensinen brenner veldig fort opp... :lol:

det var forøvrig sånn det ble vist at man skulle gjøre om man fyrte med bensin på intro cd'en jeg fikk med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.