ozzi Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Noen som vet noe om disse primusene? Er det noe å satse på? Jeg får dem ganske billig. http://www.strandco.no/hXGYATg7rQ3p.7.idium Jeg tenker særlig på GS2111 flexifuel, som er beskrevet nederst på siden.
runegutt123 Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 En av snart en miliard kloner av Nova. Bråkebrenner. Har såvidt sett den i bruk, og den fungerer jo. Jeg hadde satsa på noe anna, men for alt jeg vet kan den være super i mange år. Har sett priser ned mot 800,- på fleixien her i Norge
MH Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Litt skeptisk til den. Slangen som suger opp bensin fra flaska er ikke festa til pumpa. Den kan tas av og på like lett som du tar sugerøret ut og inn av en Fanta juice-boks.
+Memento mori Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Da fikk jeg ta i en slik! For gassdrift Blir nr 43 etter jeg begynte å ha nr på de! For multifunksjonell. Ble kjøpt for en fin pris, mest for å øke primuskompetansen! Spredeplate med virvel har jeg ikke testet før. Hvordan er den på kullos? Fikk med repsett Bare ei dyse for alt!
frankdrebin Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Dette ser ut til å være bygget for strid, men jeg deler din frykt for kullos. Kan da umulig brenne ideelt med en dyse for alt?
+Memento mori Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober frankdrebin skrev (7 minutter siden): Kan da umulig brenne ideelt med en dyse for alt? Nei🥶, tror ikke det, men hvordan ei delt spredeplate blir i forhold til kullos og lyd blir artig å finne ut.
dsk Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Bensin og gass pleier ofte å gå bra med samme dyse. Utrolig nok funker min gamle Nova også greit med parafin på samme dyse, men det betyr vel også litt lavere effekt på bensin og gass? Jeg liker ikke å fyre i teltet, men lager jo mat i forteltet. Aldri målt CO/CO2. Med økende alder så har det blitt mindre overnatting, og mer dagsturer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå