Gå til innhold
  • Bli medlem

Dette må vel være en bra deal, eller?


mcslu

Anbefalte innlegg

Heisan, ny på forumet her og må si jeg er imponert over kunnskapsnivået på forsamlingen :)

Er på jakt etter en ny ryggsekk ca 80-90 liter til fem-dagers turen vår i Jotunheimen i sommer. HAr sett litt på diverse poster her inne etter hvilke sekker som er bra, og muligheten for å spare litt på å handle på nettet.

kom over dette tilbudet: http://www.sierratradingpost.com/p/311,85859_Gregory-Whitney-Backpack-Internal-Frame-For-Men-and-Women.html

Dette må da være et kanontilbud? Aberet er at den fås bare i størrelsene XS og S, men siden jeg er kun 170 ca (riktignok med litt lengde på ryggen) tror jeg det skulle gå bra. Med frakt og mums snakker vi ca 325 dollar, eller ca 16-1700 kr. Denne koster jo pinadø 4500 i Norge...

Noen som har noen motforestillinger til dette kjøpet? Andre anbefalinger?

mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... Mange som har denne sekke på tilbud nå. Er jo fjorårets utgave av sekken!

Årets utgave har et helt nytt bæresystem, og et ganske annet design..

De selger årets utgave av sekken på Moosejaw til 349 dollar. Er vel 1700 norske plus avgifter og frakt. Så du vil vel lande på under 2500 kroner! Og det er jo ikke en dårlig pris, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet ut den gamle Lowe Alpine sekken min med en årets modell av Gregory Whitney. Kjøpte den fra USA og har vel betalt ca. 2400-2500 inkl. frakt og mva. (kjøpte en del andre ting også, så det kommer an på hvordan jeg fordeler frakten). Er foreløpig veldig godt fornøyd med bæresystemet, så den nyeste varianten kan i alle fall anbefales. Testet den senest i går på en tur med 23-24 kg i sekken.

Jeg er 183 cm høy med relativt normal lengde på ryggen (tror jeg), og har en M (95 liter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.