Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur i starten av november


0scar

Anbefalte innlegg

Hei! Flyttet til Trondheim nå nylig, og er gira på å få sett litt mer natur i denne delen av Norge.

Jeg har bil tilgjengelig og det er ikke noen problem å kjøre litt for å få seg en god helgetur førstkommende helg!

Alternativer jeg har sett meg ut til nå er ;

Snøhetta. Dette virker som en relativt enkel og grei tur.

Men jeg lurer på om noen har erfaring fra en tur dit på denne tiden av året?

Eventuelle hensyn jeg må ta? snøfall osv ?

Trollstigen.

Dette virker som en mer fartsfylt tur, forslag til rute med tidsestimat mottas med stor takk!

Har noe erfaring med klatring, men ser helst at jeg slipper å ta med klatreutstyret om dette lar seg gjøre.

I tillegg til tips angående denne tiden av året? Stegjern ?

Har mulighet for å sove over i telt fra fredag til søndag om det lar seg gjøre å nå flere av de fantastiske toppene på denne tiden! :)

Som sagt tidligere er jeg rimelig fersk i trøndelag så andre turmål(gjerne toppturer) som er tilgjengelig med 3-4timer i bil mottas også med stor takk!

Vet det finnes mye bra folk her inne med gode forslag og erfaringer etter å vært sporadisk leser her i endel år! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.