Einar Helgaas Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Heihei! Tenker meg en tur på fjellet Storebjørn i Jotunheimen til helga. Noen som kjenner til om forholdene er bra, i forhold til bresprekker og sånn? Og hvordan kommer man dit best, og er egentlig veiene åpne? Sist, hvor lang tid tar det å kjøre fra Bergen? Håper noen forbarmer seg over meg! Mr E Siter
agno Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Forholdene er helt sikkert bra, men problemet er at rv 55 over Sognefjellet ikke åpner før 1. mai. Den er muligens under brøyting nå, men du får ikke lov å kjøre der før etter 1.5. Jeg har sjekket dette med Vegmeldingssentralen. Da blir det kanskje en litt lang anmarsj Siter
Gal Krokfot Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Vegen inn til Leirdalen var brøyta til Geitsætri i påska, så anmarsjen bør være overkommeleg. Siter
Viking Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Til Opplysning kan jeg informere om at det er oppgitt at rv 55 nå er nattestengt... Jeg tolker dette slik at den er åpnet på dagtid.. Siter
frodeky Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 det spørst, onsdag var eg på steindalsnosi og då var dei ikkje komen til sognefjellshytta frå turtagrøsida... såg ut som det var brøyta dit frå andre sida, så kan hende det no er åpna? Siter
Viking Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 På vegvesenet sine sider står det i dag at det er bart på RV 55, men man vet selvfølgelig ikke hvordan dagene fremover blir. Siter
agno Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Nå står det på Statens vegvesen sine sider at vegen er nattestengt mellom 2000 og 0800, så da er den i hvertfall åpnet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.