Trym Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Heisann, Jeg har et Exped Arc Tarp som trenger litt "finish" for å bli et topp produkt. Jeg ønsker å få sydd på et bakstykke som går ned til bakken og dermed lukker den åpne tunnelen. Er det noen som vet hvor får jeg rett type stoff (duk), og hvor får jeg sydd dette (i eller i nærheten av Oslo)? Mads Siter
madsemann Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 heisann. Jeg vet ikke om noen som kan ordne dette i Oslo området, men kanskje de vet råd på sportslageret. Det som jeg vet er at helsport ihvertfall tilbyr omsying av sine egne produkter i melhus(utenfor Trondheim). Dette er et stykke fra Oslo og jeg vet ikke om de vil sy om andre merker, men det er kanskje verdt en telefon. Vet du hva som skjer med garantien fra Exped hvis du syr om? hilsen madsemann Siter
Trym Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Jepp, får høre med Oslo Sportslager. Jeg har også tenkt å sjekke med seilmakere, de vet hva kappsøm er, og har rett utstyr. Oppegående skomakere likeså. HelSport ja, dem hadde jeg og tro på... "Beklager, men vi kan ikke hjelpe deg med dette da vi ikke har kapasitet til å håndtere andre produkter enn våre egne." Garantien bekymerer jeg meg ikke så mye for. Egentlig kan jeg jo høre med Exped om de kan sy om... Siter
svingen Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Fikk du løst det? ville jo vært genialt til og bruke til og få større fortelt (i telt som ikke har fortelt) Siter
Bøygen Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Hvis ikke du har fått ordnet det kan du sjekke ut Systuen på Bekkestua. De kan sy i det meste og er flinke, trivelige og flinke damer (et av få steder som syr g-tex, telt og sekker) Siter
agno Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Kjolesenterer Lillo på Lena i Østre Toten, tlf. 61160860 har mange typer goretex-stoffer som metervare. Ta en telefon dit, så får du ihvertfall tak i stoff, og kanskje hjelp til sying. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.