Gå til innhold
  • Bli medlem

Rimelig Jakke og bukse


CFD

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en jakke og bukse og har ikke funnet et definitivt svar på hva man burde gå for. Etter hva jeg har forstått er North Face fra USA noe å satse på mtp på lav dollarkurs, men finnes det andre alternativer og hva slags utstyr bør jeg velge for lette dagsturer i Sørnorge (Les Hordaland). Hvis noen har noe brukt utstyr så er også dette av interesse , str L (pluss/minus. Størrelser varierer)

Budsjettet er meget stramt siden jeg er student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at når du bestiller fra utlandet må du betale gebyr på klær. Sist jeg kjøpte fra USA kom dette seg på 12% pluss momsen på 25%. Så totalt blir det da et tillegg på 37% i prisen. Tollavgifter kommer også i tillegg. Trikset er kanskje å få skrevet ned innkjøpsprisen, usikker på om dette er lovlig da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at når du bestiller fra utlandet må du betale gebyr på klær. Sist jeg kjøpte fra USA kom dette seg på 12% pluss momsen på 25%. Så totalt blir det da et tillegg på 37% i prisen. Tollavgifter kommer også i tillegg. Trikset er kanskje å få skrevet ned innkjøpsprisen, usikker på om dette er lovlig da :oops:

Gjelder dette også for telt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.