haakonbs Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg lurer på hvor god plass det er i innerteltet. Jeg er ca 184 cm. Vil jeg kunne sitte oppreist?
Thomas Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Det er mer en langt nok å ligge. Å sitte er en annen sak er noe lavt i det orginale modelen. Vet ikke hvordan dette er i høy utgaven. En annen ulempe er veggene som sråner hurtig dette gjør det kjedlig å ligge tre stykker i våt vær. Da det blir lett og bli klam og våt fra duken.
halvvill Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 tror nok ikke du vil kunne sitte i svalbardteltet nei. du må garantert ta ned "tørkehylla" i hvertfall.
haakonbs Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 ok. Hvor høyt bør et telt være inni for at man skal kunne greit?
Rolf-Kri Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 I Svalbard 3 High vil du ikke ha noe problem med å sitte oppreist. Det har innvendig takhøyde på 110 cm..
trulte Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Kjøp Helsport Svalbard 5 - veier 400g mer en High 3 utgaven. (Mitt veier 5,1 inkl. repkit og plugger - veid på egen vekt ) Er som en liten hangar inni !!
Trollet Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Har gammel Svalbard 3. Er 190 høy / lang. Det er lengden og ikke høyden min som dominerer i det teltet. Du sitter ikke oppreist i det teltet. Hadde jeg visst highversjonen kom, ville jeg nok ventet litt med å kjøpe. Ellers så er jeg strålende fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå