Gå til innhold
  • Bli medlem

Høstbilder


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse
Fikk et bilde av Hurrungane i det månen sto opp her en kveld i høst.

Jeg selv synes bildet ble flott!

Ja det var et nydelig bilde! Har du en større versjon du kan legge ut?

Jeg legger ut et bilde fra Børgefjell tatt på Lørdag. Lille Kjuklingen.

Et lite filmtriks - der Skybert lurte seg med :D

post-497-133474500535_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var et nydelig bilde! Har du en større versjon du kan legge ut?

Skulle gjerne gjort det, men har ikke lyst å legge det ut i offentligheten med tanke på å kanskje selge det som postkort eller lignende.

Har noen her forresten peiling på noen som kunne tenke seg å kjøpe slike motiver?

Har du en epostadresse så kan jeg jo sende det til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men har ikke lyst å legge det ut i offentligheten med tanke på å kanskje selge det som postkort eller lignende.

Har noen her forresten peiling på noen som kunne tenke seg å kjøpe slike motiver?

Har du en epostadresse så kan jeg jo sende det til deg?

Det var et kjempeflott bilde! Hvor sto du da du tok det?

Jeg hadde vært villig til å hatt det bildet på veggen min, etter litt klipping. Du kan godt sende det til meg på [email protected].

Trond Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er tatt med 200mm zoom fra Sogndalsfjellene. Nærmere bestemt rett opp fra dalavatnet eller noe sånt. Alle fjellene rundt der er på 12-1600 meter, så når du er på 1600 meter der så er hurrungane et kjempemotiv fra den kanten.

Trond Erik: Jeg sender deg noen flere bilder av dette motivet, så får du plukke ut det du liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.