Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk valg


thum

Anbefalte innlegg

Hvis du fortsatt tenker på sekk rundt 100 l. - hva med Synkron 100-sekken? Mengder av plass og bærekomfort, veier en del, men uten at det blir mastodontaktig som med Pararanger. Jeg kjøpte min for et par år siden på Oslo Sportslager, den gang solgte de den på tilbud til halv pris.

Etter min mening er den for stor for nesten all "alenebruk" - den kan egentlig bare fylles opp på lange vinterturer, og da er pulken bedre. Jeg bruker den på telttur med små barn, selv om de bærer litt selv så blir det volum av tre soveposer og tre underlag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg valgte til slutt Bergans Trollhetta 95 l.. Den var det en fin pris på også ;)

Har bare brukt den på en tur, men etter de 11 timene med å ha den på ryggen var jeg fornøyd =)

Må nok ha noen flere turer for å bedømme den skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.