Mogens Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Hei Godtfolk. Jeg skal ha meg en langhelg (fredag til tirsdag) på fjellet nå og er litt i villrede hvor jeg skal dra. Mine mål for turen er: -Ikke kjøre for langt (tar for lang tid av min begrensede tid). -Kunne parkere forholdsvis nærme teltplass (mye utstyr). -Teltplass må være i nærheten av en vannkilde m.t.p. fisking og kaffe/drikkevann. Jeg bor i Larvik så de nærmeste deler av Telemark er det første jeg tenkte på. At det er 1-2 timers kjøring i stedet for 3-4 timer er en STOR fordel. Anyone ? Mvh Harald Siter
kjøtt Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Du burde dra til Roskrepfjorden, litt langt å kjøre, men det lønner seg. her kommer du på høyfjellet, samtidig som du slipper å gå. ligger mellom setesdal og sirdal. hversegod Siter
Hubroen Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Husk at veien opp til Rosskreppfjorden fra Setersdalen, fv337, stenger for vinteren 1. nov. kl. 12 Siter
Dag G - Evje Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Siden du er fra Larvik kunne du jo ta ein tur til Skrim. Ivarsbu / Stølevatn ligg kort unna parkering. Såg det var ein del fiskere då eg gjekk forbi, men veit ikkje kva dei drog opp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.