Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans powerframe - hoftebeltelommer og frontlommer


Øystein_S

Anbefalte innlegg

Annonse
Noen som vet om Bergans hoftebeltelommer og frontlommer passer til Powerframe?

Så vidt jeg har sett på Powerfram'en til kompisen min ser det ut til å passe. Hoftebelte og skulderremmer er like -tror jeg- på Alpinist og PowerFrame-sekkene og da burde jo de lommene passe også.

Brukte frontlommene en lengre tur i 2004, og det er en grei måte å ha lett tilgang til kart, gps, sjokolade, kamera etc. En viss økning i balansen kan du også få ved at du flytter vekt fra sekkeposen til foran på kroppen. Men vær klar over at det plutselig blir mye "tettere" over brystet, slik at svette/varme blir et større problem enn før. De er også festet med borrelås, så om du føler for å ta dem av hver kveld sliter det litt på stroppen de er festet rundt. Et kraftig trykknapp-system ville funket bedre... Hoftebeltelomme har jeg bare kjøpt, men ikke fått prøvd ennå.

For å være sikker kan du jo sende en mail til Bergans. De pleier å svare ganske raskt. Eventuelt kan du også ringe dem. Kontaktinfo finner du på bergans.no

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.