Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa Walk King/Queen - erfaringer?


rakafisk

Anbefalte innlegg

Hei!

Så et knallbra tilbud på ovennevnt støvel (999,-) i sportsbutikken her, men det eneste de hadde i min str var queen utgaven.

Noen som har erfaringer med denne støvelen? Hva er forkjellen på dame- og herremodell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er king eller queen spiller vel ingen rolle så lenge støvl'n passer :x

Jeg har slitt ut flere par queen støvler, personlig syns jeg de holder for kort tid. Etter 1,5 sesong har jeg som regel måttet bytte. Da skal det legges til at de brukes mye i løpet av en sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par Walk King og jeg synes de er fantastiske. Kunne kanskje vært litt høyere, men det er ganske smak og behag. Ellers synes jeg de er svært stabile og holder vannet bra unna (så lenge de er smurt ofte nok, så klart). Mine begynner å bli noe slitt siden jeg i en periode var litt lat med smøringa. De har også fått noen merker etter stegjern. Alikevel holder de fortsatt vannet godt unna, men jeg merker at de trenger å bli smurt inn oftere nå. Det må selvsagt nevnes at jeg ikke har prøvd andre ordentlige fjellstøvler, så du må kanskje ta det jeg sier med en klype salt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige erfaringer med Walk King på 90 tallet. Sømmene løsnet og støvlene trakk vann etter et par år. Bruker nå La Sportiva Tibet. Første paret holdt i 5 år, er nå på andre året med det andre paret. God kvalitet. Kjerringa sier jeg går som en gris. Vører ikkje bekk, søle eller stein. Hun tripper mer etter tørre plasser å sette foten på og sliter enda på første paret Sportiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.