robertri Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Er det noe som kan skaffe meg denne manualen elektronisk? Har mista manualen dessverre Siter
norsketim Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Hei. Gå inn på primus.se og klikk på "om primus" - deretter "broschyrer och manualer". Siter
Rakkeren Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg finner lite eller ingen info om feilsøking ved bruk av flytende brensel. Noen som har tips til feilsøking når brenner/slange er tilsynelatende tett? Siter
Vandrelysten Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 1. sjekk at det er trykk i flasken 2. sjekk at alle ventiler er åpne 3. sjekk dysa med rensenål evt skru ut og se om det skjer noe under dysa - (her er mest sannsynlig feilen, altså tett dyse) 4. begynne nærmest flaska og ta fra hverandre til du finner hvor det er tett (filter i røret v ventilen på brenneren f.eks) 5. begynn å bruke -tennvæske- eller -renset bensin- Siter
+Tom42 Skrevet 27. august 2015 Skrevet 27. august 2015 1. sjekk at det er trykk i flasken 2. sjekk at alle ventiler er åpne 3. sjekk dysa med rensenål evt skru ut og se om det skjer noe under dysa - (her er mest sannsynlig feilen, altså tett dyse) 4. begynne nærmest flaska og ta fra hverandre til du finner hvor det er tett (filter i røret v ventilen på brenneren f.eks) 5. begynn å bruke -tennvæske- eller -renset bensin- Vedr pkt 4: Filteret i røret ved ventilen. Det har jeg fjernet for mange år siden, og har aldri savnet det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.