fotojensen Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Plenties, saftige sjokoladekjeks, smaker som en drøm, legg en pose med i hvert depo Kanskje rasjoneringen av sjokolade holder når du får stilt søthungeren skikkelig en gang i blandt Enig med Terje at matrasjonene du har planlagt virker lite energimessig, selv om man skulle ha noe å gå på fra før går man veldig raskt tom om man ikke får i seg nok energi. Nutrilett har jeg smakt en gang og fy for en smak! Heldigvis er smaken forskjellig. Jeg ville også hivd med en pose potetgull i depoet, karbohydrater og salt. Kai Siter
Gekko Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Moss Maltblokker! Inneholder sukker, sirup og maltekstrakt. Størrelse som sukkertøy. Siter
Kristin Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 maltblokker...? Det har jeg ikke smakt. Men har allerede sendt avgårde to depoter - til Skaidi og Masi. Jeg tar rulleskia fra Nordkapp til Skaidi, regner 3-4 dager. Da har jeg kun med det aller mest nødvendige. Så er det jo butikker rundt omkring, får alltids tak i sjokolade og søtsaker på veien:) Har vært hos legen og fått en haug med medisiner, så nå føler jeg at jeg er klar for tur! Ny dunpose ble det også, etter å ligget hutret litt i teltet nå i pinsen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.