Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du kjøper en Fishpond håv i Norge kjøper du en håv som gjerne koster 1500 til 3500 kroner. Håvene kommer med et rent gumminett. Altså er det ingen tau eller liknende på inne i gumminettet. Det gjør det til veldig fine håver som er skånsomme for fisken, og hvor krokene aldri setter seg fast. Men de nettene må gjerne byttes en gang i året, de kan vare et par år hvis du ikke fisker så mye men hører også jevnlig om folk som må bytte dem en eller to ganger hvert år. 

Så her kommer advarselen, for de nettene selges rett og slett ikke i Norge. 

Nettbutikkene har dem ikke på lager, og etter det jeg forstår har de heller aldri hatt dem inne. Og det gjelder også hvis du kontakter Fishpond selv eller kundeservice hos de forskjellige nettbutikkene. 

Så Skitt Fiske, Vak Fluefiske, Sportsfishtackle og sikkert mange andre selger produkter til flere tusen kroner uten å levere et nett som må byttes årlig. Og nettene er jaggu ikke enkelt å få tak i og få sendt til Norge heller. 

Jeg fikk til slutt tak i et par stk via Amazon, men jeg sjekket på nytt nå og de har sluttet å sende produktet jeg kjøpte til Norge. Så her risikerer folk å gå på en skikkelig smell. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.