Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.fjallraven.com/no/no/herre/jakker/skalljakker/keb-gtx-jacket-m/

SCR-20250929-tmbt.thumb.png.105d7185f7512fec1df0b0f3a76ba394.png

Sitat

Keb-produktserien vår får et nytt tilskudd med denne GORE-TEX®-jakken med Gores unike ePE-baserte membran, som har slitesterke vanntette, vindtette og pustende egenskaper. Keb GTX Jacket til herre har også slitesterk DWR-impregnering produsert uten PFAS. Den er designet for teknisk turbruk, med et fantastisk snitt som sørger for perfekt passform og førsteklasses bevegelsesfrihet. Hetten gir god beskyttelse uten å begrense sikten eller muligheten til å bevege hodet, og du får enkelt tilgang til de romslige lommene også når du har på klatresele eller ryggsekk. Jakken er designet for å være enkel å reparere, siden den er laget for å vedlikeholdes, ikke byttes ut.

Jeg er også at en bruker er litt oppgitt over størrelsen på jakkene, at dette er en jakke som passer høye slanke personer best. 
Jeg må si jeg er litt spent på hvordan denne jakken er. Jeg er ekstremt fornøyd med alt annet fra Fjellreven, bortsett fra prisen 🙈

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.