Gå til innhold
  • Bli medlem

Får vi det vi tror vi kjøper? 36% for lite gass i boksen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke kjøpt denne boksen, men fått den.  Noen har vel av likevel blitt "snytt"??
Boksen skulle inneholde 450 gram gass, og veie totalt 660g.  Min relativt gode vekt viser 499g!
Boksen er uåpnet, men datostemplet 061323 så litt svinn kan kanskje aksepteres?   160 gram for lite av 450 utgjør ca 36%!

Jeg var forøvrig innom en butikk og skulle kjøpe 5 liter alkylatbensin, men kanna var langt i fra full så jeg ba dama i kassa å veie den, 3,5 kg.....  Jeg kjøpte den ikke og fortalte med et smil hvorfor.   Litt usikker på tettheten på alkylatbensin, men dette var vel litt lite?

IMG_20250807_181319.jpg

Annonse
Skrevet (endret)
dsk skrev (57 minutter siden):

Jeg var forøvrig innom en butikk og skulle kjøpe 5 liter alkylatbensin, men kanna var langt i fra full så jeg ba dama i kassa å veie den, 3,5 kg.....  Jeg kjøpte den ikke og fortalte med et smil hvorfor.   Litt usikker på tettheten på alkylatbensin, men dette var vel litt lite?

IMG_20250807_181319.jpg

Nå har du sikkert sjekket selv men likevel: Vanlig bensin veier 0,74kg pr liter så da skulle 5 liter veie 3,7kg. Kanskje alkylat er enda lettere, jeg vet ikke. 

Endret av Krankman
  • Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.