Salaren Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Spekulerer på å handle et sett Aclima Woolnet Crew Neck Man men lurer på størrelse og om det krymper. Er en nokså normal bygd arier på 188cm i vektområdet 85-90kg. Hvilken størrelse bør jeg velge..?
foroll Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Jeg har og har hatt mange Aclimaprodukter. Aldri opplevd krymping ved vask på ullprogram med ullsåpe (billigtype). Opplever de som normale i størrelsen.
Salaren Skrevet 27. juni Forfatter Skrevet 27. juni foroll skrev (16 minutter siden): Jeg har og har hatt mange Aclimaprodukter. Aldri opplevd krymping ved vask på ullprogram med ullsåpe (billigtype). Opplever de som normale i størrelsen. Hvilken størrelse bruker du på over og underdel, og hvor høy er du..?
LitekH Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Hei! Jeg er 173 og 78 kg. Bruker medium i Aclima longs og trøye. Virker ikke som dem krymper etter vask. 1
Salaren Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni LitekH skrev (9 timer siden): Hei! Jeg er 173 og 78 kg. Bruker medium i Aclima longs og trøye. Virker ikke som dem krymper etter vask. Takker. siden jeg er 188cm og nær 90kg så spekulerer jeg på om XL er rette valget
Gjest Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Salaren skrev (52 minutter siden): Takker. siden jeg er 188cm og nær 90kg så spekulerer jeg på om XL er rette valget Disse ullnett-klærne opplever jeg som ganske ordinære i størrelsen, men det man må huske er at de blir slappe når de er brukt noen dager. Jeg er 199 og 87kg og bruker xl pga ben- og armlengde. Ville valgt L om jeg var 10 cm kortere.
Salaren Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni Lompa skrev (11 minutter siden): Disse ullnett-klærne opplever jeg som ganske ordinære i størrelsen, men det man må huske er at de blir slappe når de er brukt noen dager. Jeg er 199 og 87kg og bruker xl pga ben- og armlengde. Ville valgt L om jeg var 10 cm kortere. God tilbakemelding.
+Krankman Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Salaren skrev (4 timer siden): Takker. siden jeg er 188cm og nær 90kg så spekulerer jeg på om XL er rette valget 201cm og 110kg her. XL passer meg fint. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå