Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling av sovepose for 4 sesonger


svas

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg trenger anbefaling av sovepose som holder for 4 sesonger. Har en mange år gammel Ajungilak sovepose uten glidelås, men som frem til nå holdt kulda ute veldig godt. Dog er vekten på hele 6 kg og den tar i tillegg opp halve sekken. Trenger en ny sovepose som er god og varm, også vinterstid med 25 blå, som har lav vekt og som er god å ligge i. Fyr løs med anbefalinger :evil:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er absolutt verdt å kikke på Marmots alternativer.... Er utrolig lette og behagelige, og de har poser med en slags yttermembran som beskytter mot kondensfukt. Har brukt min i skikkelig dårlige kondensforhold, og har aldri fått problemer med dette....

Bor på Vestlandet, så valgte en 3-sesongers som går ned til -9 comfort (-27,x ekstremtemp.). Denne veier ca. 900g.

Er dog kanskje en fordel å kjøpe Marmot fra utlandet, disse er dyre her til lands... Dama plukket opp min i Tyskland for 3300. Pris i Norge er ca. 4800.

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.