+Gabs88 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 1 minute ago, Espen Ørud said: Skjønner godt hva dere sliter med. Det er jo derfor jeg synes 105/115l er passe dagstursekk.... Ja det er tydelig at du har ørret til kaffen. Siter
+Espen Ørud Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Gabs88 skrev (24 minutter siden): Ja det er tydelig at du har ørret til kaffen. Måtte henge den utenpå dessverre. Var fullt av fisk oppi... 😉 Har et knippe utvalg av de der. Har med røye på til isfiskesesongen og med rype til høsten... Siter
+Gabs88 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 6 minutes ago, Espen Ørud said: Måtte henge den utenpå dessverre. Var fullt av fisk oppi... 😉 Har et knippe utvalg av de der. Har med røye på til isfiskesesongen og med rype til høsten... Jo for all del, dagstur er dagstur. Må jo ha med litt i sekken. Siter
aico Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar 28L så har du grei sekk for 1-7 dager. Har sett mer ekstrem lettpakking, men han her dukka betimelig opp i YouTube feeden min akkurat nå, og pakker til ukestur i 28-liters sekk uten å ofre alt for mye komfort. https://youtu.be/_kFR7V23tx4?si=9C3GmR0EUTE9jILg Personlig hadde jeg glatt gått opp noen liter og hatt plass til noen flere komfort-artikler, men fult mulig å være ute noen dager uten å ha det fælt med den pakningen der. Som en bonus er nok lommeboka også ganske lett innen sekken er ferdigpakket. 1 Siter
+Bryggekar Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar (endret) Ikke helt billig den lista der nei! Men jeg får alt jeg trenger inkludert mat i fire dager ned i min 35 L Fulu Core, uten å være ultralett i det hele tatt. Tror jeg havner på ca 12 kg + mat og vann, ultealett skal vel være under 5 kg. Endret 27. januar av Bryggekar Skrivefeil Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.