+Memento mori Skrevet 8. mars 2024 Skrevet 8. mars 2024 (endret) Sjekk ut denne: du får gratis nye deler hos primus! 🤩 Link Endret 20. mars 2024 av Memento mori Feil i link 2 Siter
Måssåbjønn Skrevet 9. mars 2024 Skrevet 9. mars 2024 Er Norge en del av «select EU counties (sic) only» da? Siter
+Memento mori Skrevet 9. mars 2024 Forfatter Skrevet 9. mars 2024 (endret) Måssåbjønn skrev (39 minutter siden): Norge en del av «select EU counties (sic) only» da? Tja, har fungert før! Jeg har vært gjennom 9 omnifuel en omnilite. Så har noen få ting. Alt går på oringer som ikke tåler bensin, som de hadde en periode. Forøvrig nyttig kunnskap og gå igjennom mange på rad. Endret 9. mars 2024 av Memento mori Siter
+Memento mori Skrevet 10. mars 2024 Forfatter Skrevet 10. mars 2024 Da har jeg sendt inn! Så får vi se hva de gjør. 1 Siter
+Memento mori Skrevet 12. mars 2024 Forfatter Skrevet 12. mars 2024 Måssåbjønn skrev (På 9.3.2024 den 7.25): Er Norge en del av «select EU counties (sic) only» da? Da har jeg fått godkjent det meste, bortsett fra ei litt derformert klokke. Der må jeg ta bilder/film, pleier stort sett å vente med det til jeg er fornøyd! Slik bør de brenne! 1 Siter
+Memento mori Skrevet 19. mars 2024 Forfatter Skrevet 19. mars 2024 Måssåbjønn skrev (På 9.3.2024 den 7.25): Er Norge en del av «select EU counties (sic) only» da? Da kom dette i posten i dag som gave, fikk også med et par pads, selv om det ikke er slitedeler. Flott service av Primus🤩 Klokka på den ene var ikke deformert nok. Men er mer estetisk, og brenner ok. Siter
Fjellfilmeren Skrevet 29. april 2024 Skrevet 29. april 2024 Jeg har bare betalt selv etter behov 🤭 Skjer dette årlig eller? Siter
+Memento mori Skrevet 29. april 2024 Forfatter Skrevet 29. april 2024 Fjellfilmeren skrev (7 minutter siden): Skjer dette årlig eller? Veit faktisk ikke, men har fått deler et par år. «Tilbudet» er ikke veldig markedsført😂, men noen plukker det opp og deler det her. Har kjøpt en del deler selv. Men det er nok for å få litt av den betydelige markedsrenomet de hadde tilbake. Primus var best i klassen uten tvil i mange år! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.