Jump to content

Isolert sommertelt - noen som har tips / erfaring

oysteinsin

Recommended Posts

Jeg har brukt jervenduk festet over teltduken med god effekt på mitt hilleberg Namatj når jeg har hatt med det på tur. I senere år har jeg også brukt tarptent scarp mye på sommerturer, det gir mulighet til gjennomlufting og har fungert rimelig bra i varmen. 

• 3 months later...
Annonse
Larix skrev (På 3.7.2023 den 23.07):

På 90-tallet produserte Fjällräven et telt med en slags sølvfarget foliering på yttersida, beregnet på varmere klima. Om det fungerte, og om det er noen som produserer noe lignende i dag, vet jeg ikke. Jeg tror ikke det ble produsert i spesielt mange sesonger, men årsaken til at det gikk ut av produksjon kan være flere.

Termo Camp Q, antar jeg:

603_1719237917.jpg.06d50a4ccd4bfec376f1cd9cde5518f3.jpg

• 6 months later...
jaknudsen skrev (6 timer siden):

Det har ligget der et års tid, tror jeg. Forespurte flere bilder for en stund siden da jeg var litt nysgjerrig på teltet, men fikk som svar at det ble vanskelig.

Ser ikke mye innbydende ut den boligen der…

IMG_5462.jpeg

Marius Engelsen skrev (19 minutter siden):

Ser ikke mye innbydende ut den boligen der…

IMG_5462.jpeg

Litt festlig at teltet er oppgitt til å være noen år gammelt, men har mange års brukstid igjen... småååskeptisk til tidsfølelsen til selger her, hvis teltet er fra 90-tallet.

• Like 1

Måssåbjønn skrev (1 time siden):

Litt festlig at teltet er oppgitt til å være noen år gammelt, men har mange års brukstid igjen... småååskeptisk til tidsfølelsen til selger her, hvis teltet er fra 90-tallet.

Hehe, ja.

Men man kan vel ikke ta h*n på faktafeil her. «Noen» og «mange» er ganske relativt ;)