Gå til innhold
  • Bli medlem

REAL Turmat


Student. 5.

Anbefalte innlegg

Real er godt når man er ute og er sulten.... Går ut fra at mange av testene i diverse blader er gjennomført av ellers gode og mette testpersoner som sitter inne rundt et bord og tar ei skje eller to før dommen faller. Da kan resultatene bli noe helt annet enn etter en lang dag ute...

Ellers bruker jeg av og til Corned Beef og pasta..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Real har rett og slett for lite smak. Mountain House skaper en helt annen entusiasme rundt primusen! Desverre er den den like dyr, og foreløpig ikke tilgjengelig til "XXL-pris".

Ikke for å være ufin men jeg tror det er en stund siden du var på XXL. Real Turmat er ikke billig lengre. Bare så ikke flere stresser med å kjøpe 'billig' på XXL.

(ps! jeg har en følelse av at XXL generellt ikke er så billige som de var i begynnelsen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som er brukere av REAL Turmat? fjellvandrer

Til hvilke turer bruker ere REAL Turmat? telt og hyttetur

Hvilke positive/negative sider finner dere med REAL Turmat?

positivt: lett, færdiglagd, enkelt, fastfood, sundt

negativt: burde vert fullkorns ris og pasta, burde være flere veganske retter (uten laktose) og burde være litt mere kreativt; venter spent på real turmat tofu! :wink:

Hvilke alternativ bruker dere til REAL Turmat? hjemmelaga mat turmat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real er alltid med meg på tur. uansett lengde. Hvis jobben tilsier at det er lenge siden jeg har sett fjellet, så spiser jeg det hjemme til middag også. Liker det veldig godt, og posjonene er passelige for meg. Favoritt er for tiden Kylling i karri!!!!!!!! Herlig hvis været er litt imot og du begynner å bli kald. Da er det bare å fyre opp og la krydderet varme kroppen :roll: Godt ja!!...... Nei nå savner jeg fjellet igjen.... Må sitte her på jobb i noen dager enda gitt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.