Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kjøpte akkurat en Optimus Nova til min datter. Ved testfyring, så brenner den egentlig greit, men den brenner bare i "halve røret". Noen som har opplevd det samme?

Nova-brenner-halvt.jpg

Annonse
Skrevet
gnygjerde skrev (3 timer siden):

Hei,

Kjøpte akkurat en Optimus Nova til min datter. Ved testfyring, så brenner den egentlig greit, men den brenner bare i "halve røret". Noen som har opplevd det samme?

Nova-brenner-halvt.jpg

Som de andre sa, er en brenner jeg har brukt mye og hatt mye styr med..er res brenner nå, sikkert rusk i brenner hode.

Skrevet

Kan og være at nåla sitter fast. Bruk multiverktøyet med magneten under et par runder, så går det nok. Har sverget til nova en god stund nå og har lite problemer med den. 

Skrevet
gnygjerde skrev (2 minutter siden):

Takk for gode svar/tips. Jeg kjørte full rens og blåste den ren. Nå brenner den ca 3/4. Regner med at det ordner seg med bruk

Ville ikke regnet med at det ordner seg med bruk om det er produksjonsrester i dysen. Da må det fjernes, eller dysen erstattes.

Skrevet
Marius Engelsen skrev (På 27.12.2022 den 19.49):

Ville ikke regnet med at det ordner seg med bruk om det er produksjonsrester i dysen. Da må det fjernes, eller dysen erstattes.

OK - jeg får høre med Milrab om de kan sende meg et repsett. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.