sishve Skrevet 29. juni 2022 Del Skrevet 29. juni 2022 Det ligger en tur her: https://ut.no/turforslag/1110321 Vi skal gå fra 22. juli, og tenker å telte underveis. Kan man telte på Urdalsknuten? Vi er litt skeptiske til vadingene, noen erfaringer her? Å finne frem tror vi skal gå greit, med to orienteringsløpere med på turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Jeg ser ingen har svart, og selv om jeg ikke har gått den spesielle turen, så har jeg vært i området noen ganger. Oppe i høyden (Urdalsknuten er på over 1400 moh) vil det ikke være mye å feste teltet i , men det burde likevel være mulig å finne en plass. Når det gjelder vading, så kan ingen på forhånd vite hvordan forholdene vil være. Det er været - regnet - som avgjør hvor mye vann det vil være i elvene. Nå vil det (etter snøsmeltinge er ferdig) antakelig ikke være så mye vann at det er "farlig". Det kan hende at noen plumper uti og blir våt på beina. Selv har jeg med noen plastikk "kloggs" til vading, og har i noen tilfeller hatt bruk for disse. (Jeg har gått over Ru-ånå en gang, uten å bli våt på sålene på skoene.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg hadde en rundtur i området i 2016. Fantastisk fint område. Var ikke på topptur, men fisketur. Hadde to-tre vadinger av elver på turen. Lurt å ha med crocs til slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sishve Skrevet 1. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2022 Takk for svar, begge to. Var vel ca sånn jeg antok/fryktet. Men i verste fall får vi gjøre vendereis. Og vi pakker sandaler for vading. 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.