Håkan S Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 Har köpt ett Bergans extreme,endast provat innomhus lossar små bitar ur kanten. Har någon erfarenhet av detta liggunderlag verkar ej tryckas ihop mkt men om det blir skadat inne kommer det ej hålla vid bruk ute. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+sneakyowl Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 Sånne skjønnhetsskrammer blir det uansett. Det vil du ikke merke. Mitt Bergans Extreme har minst 70 netter på seg uten at de ripene og skrammene den har fått av å bære den på sekken igjennom skog og kratt har noe å si. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 (edited) Har flere, både Bergans og Mammut. Merker blir det på det som @sneakyowl har sagt over. Men slikt går ikke ut over bruken. Jeg har alltid kunnet stole på deres skumunderlag👌 Edited April 5, 2022 by Franke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+sofasliter Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Dette er jo ikke bra i det hele tatt. Utstyret vi bruker i skog og mark skal da ikke etterlate masse plastrester ved normal bruk? Et så omfangsrikt liggeunderlag blir selvsagt transportert utenpå sekken, og da bør det ikke strø om seg med småbiter. Ikke at dette er det største bidraget til plast i naturen, men dette er er rett og slett for dårlig av en leverandør som Bergans, Jeg ville returnert underlaget og heller valgt ett som ikke forsøpler ved normal bruk. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Det legger jo ikke igjen masse plastrester. Dette tilfelle her er trolig pga noe ytre som har forårsaket det der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan S Posted April 5, 2022 Author Share Posted April 5, 2022 Bergans svar var att de Aldrig haft någon reklamation på samma skada. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan S Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 Nu löst XXL godkänd Reklamation köpt ny nu rea 249 skr ska anv till vinter tur och som gym matta inne för att träna före turer och allmänt välmående.(även balans platta bra för tex gå i blockteräng) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen SS Posted May 11, 2022 Share Posted May 11, 2022 Det burde holde, går det i smuler må du reklamere. Mitt «Ajungilak Bamse Extreme med runde kanter» (for å skille det fra forrige versjon med rette), ble kassert i fjor etter over 30 (!) års bruk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts