Gå til innhold
  • Bli medlem

Overhaling av gammelt telt


Ørn

Anbefalte innlegg

All medfølelse!

Da jeg kjøpte splitter nytt MSR Hubba Hubba ville jeg sette det opp i hagen først. Rakk bare få opp innerteltet (som er omtrent bare myggnetting), skulle hente noe - og katta klatra opp og spankulerte over hele teltet. Masse småhull etter ver pote, som ble reparert med Aquasure for at det ikke skulle revne mer. Det har holdt fint - innerteltet er fortsatt i bruk! Men katta sto ikke høyt i kurs...

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkels gamle Ravneskar! Jeg vil anbefalet et par Huskyer! De holder med garanti alle katter borte, klatrer ikke i teltduk og krafser faktisk ikke hul i teltbunnen, ejhller i liggeunderlag.

Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn J skrev (1 time siden):

et par år siden da jeg satte opp det eldste Ravneskar på plenen. Den ene katta gikk rett bort og pisset på det!

Ha! Det samme skjedde her i går, bare på siden av ytterteltet. Katten det gjelder markerer på samtlige biler som ankommer gården, og nå også telt. Tror ikke han skjønner at han er kastrert... Det gikk heldigvis greit å vaske bort med grønnsåpe.

Grimner skrev (1 time siden):

Hva svarte katten på hvorfor den besteg teltet? "Fordi det var der."

Bannskapen min var nok litt for mye for ham - har ikke sett ham siden, så ingen kommentar er innhentet. Man kan bare lure på hvorfor... det var jo en helt dust manøver, og ett sekund til og teltet hadde vært på vei ned. Han hoppet over den armen jeg strakk meg etter pluggen med - det var den maksimale faenskaps lov som slo til med den mest presise timinga noen sinne 🤪

Jeg skal avlegge rapport om hvordan det holder. "Får håpe" på både sterk vind og regn for testingens skyld! Denne turen tror jeg det er null sjanse for møkkavær - vi får se etter hvert!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elgen skrev (9 timer siden):

Stakkels gamle Ravneskar! Jeg vil anbefalet et par Huskyer! De holder med garanti alle katter borte, klatrer ikke i teltduk og krafser faktisk ikke hul i teltbunnen, ejhller i liggeunderlag.

Elgen

SI ikke det. Hu jeg hadde likte katter og var venn med flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.