Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Nikke skrev (25 minutter siden):

Tja, høres ut som vi har litt forskjellig bruk/oppsett. 

Den jeg reklamerte på sjekket de der og da. Gikk så ut døra med ny tarp 10min etterpå. Service på topp, og slapp heldigvis det våset om brukerfeil. Nå er tarp to i full oppløsning etter en tur, men gidder ikke engang bry meg, skal ikke ha den modellen igjen. 

Tips, det er verdt å sjekke skråsømmene ut mot kantene. 

Du må slutte å bruke jekkestroppene dine som bardunsnorer. Det holder med tynn bardunsnor og vanlig håndstramming med teltstikk. 😂 (jeg bruker 1.8 mm, men 3 mm er kanskje bedre fordi stikket ikke låser seg fast så lett)

Endret av Skogens Stønn
Annonse
Skrevet
Skogens Stønn skrev (3 minutter siden):

Du må slutte å bruke jekkestroppene dine som bardunsnorer. Det holder med tynn bardunsnor og vanlig håndstramming med teltstikk. 😂 (jeg bruker 1.8 mm, men 3 mm er kanskje bedre fordi stikket ikke låser seg fast så lett)

De virkelig forsto meg, og jeg fikk helt vederlagsfritt nye 36mm stålvaiere med meg som plaster på såret. Samtidig ga de meg helikopterservice med levering av ny tarp i hele Skandinavia ved nytt uhell, til 2030!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.