Gå til innhold
  • Bli medlem

Pakke ned Omnifuel på tur


Imreline

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg har kjøpt meg min første multifuelbrenner og skal prøve meg på vintertur med bensin. Jeg føler meg ganske trygg på å tenne brenneren med forvarming osv. Der jeg lurer på er hvordan jeg skal pakke ned og frakte den med meg videre? ( mulig dumt spørsmål, men jeg er ny på dette;). Lar jeg pumpa stå i flasken når jeg har koblet den ifra? Er den da tett? Og må jeg fylle ekstra bensin som jeg tar med meg på tur over i en av de rød primusflaskene eller kan jeg bare ta med plastflasken med bensin? 
 

På forhånd takk for svar:). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hadd pumpa stående i flaska, og uten problem. reservebensin har jeg ofte hatt med på tilsvarende flaske, slik at jeg bare bytter kork/pumpe mellom flaskene. Biltema-flaska med bensin er jo et hakk skjørere enn ei aluminiumsflaske, og flaska jeg tar med ekstra velger jeg størrelse på etter behov hvis jeg har flere størrelser.
 

dsk

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.