Skrotnissen 3 Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 Ser Fjellsport kjører kampane på dette nå. Noen som vet om det er dugandes, eller bør en vente til Black Friday? Har aldri hatt oppblåsbart liggeunderlag før. Har ikke så mye penger å bruke, men vil likevel ha et produkt som er godt og varer noen (mange) år. (Logg inn for å se skjult innhold) Er dette godt eller bør jeg se meg om etter annet produkt? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Espen Ørud 4 475 Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 Vær oppmerksom på at dette ikke er et Wide-underlag. Jeg foretrekker det til måten jeg sover og overnatter ute på... Skrotnissen reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Aleksander Jacobsen 56 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Kjøpte et til junior for et par år siden. Har en litt annen konstruksjon enn de andre Exped-underlagene, der kamrene er litt mer adskilt. Kvaliteten virker ellers å være lik, og vekten er OK, så jeg vil absolutt anta at det er et sikkert kjøp. Ser long-wide-utgaven også ligger ute til en meget fornuftig penge. Skrotnissen reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Franke 62 Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Jeg skal prøve dette med en r-verdi på 3.7. Trangoworld Confort Air 6.0. finner lite på nettet om denne, men til 499 (1049 ord.) på xxl, så gir jeg den en tjangs. Skrotnissen reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.