-
Lignende innhold
-
Av Markagutten
Vil ta steget opp til en varmere og mere robust sko - har noen tips/råd eller erfaringer om disse to fjellskiskoene? Jeg skal bruke skoa til ekspedisjoner over Hardangervidda og Finnmarksvidda, men også mini-ekspedisjoner gjennom marka og andre fjell. Jeg blir fort kald så viktigst for meg er en varm og romslig sko. Jeg er selvfølgelig klar over at jeg må velge den skoa som passer min fot best, men vil høre hva folk har av erfaring
God lørdag!
-
Av tesk
Jeg var i kontakt med Helsport for å få kjøpe en ny topphatt til min Varanger 8-10 camp etter at jeg hadde brent den originale.
Ble enig med en hyggelig dame hvilken topphatt jeg skulle kjøpe fra hjemmesiden til Helsport
(Logg inn for å se skjult innhold)
Siden min lavvo har innvendig regulering valgte jeg produktet «Topphatt 8-10, innvendig regulering»
Til min store overraskelse var det en lang pakke som kom i posten. Topphatt med spiler? Jeg har ikke spiler i den originale topphatten. Noen som vet hva jeg bør velge for å få en topphatt uten spiler, men MED innvendig regulering?
-
Av Flemmingss
Hei.
Fikk meg en Rago Pro Down X-Trem vinterdunpose til jul og hadde natt til i dag 03.01 min første natt i den.
På morgenen merket jeg at flere dun hadde kommet ut av posen.
Er dette normalt på en slik pose, eller noe som må repareres?
Jeg vil ikke ende opp med en pose tom av dun, spesielt ikke når den er såpass kostbar som denne er.
Jeg har lagt ved noen bilder av dunene
Har også mailet Helsport for å høre hva dem mener.
-
Av finnemarkspeider
Er det noen som vet noe om dette teltet? Spurte Helsport og dem hadde ikke noe informasjon
Tenkte på når de ble produsert
-
Av Furuleik
Hei!
Jeg er helt fersk når det kommer til skiturer på Hardangervidda (ski generelt) 🙈😅.
Jeg har skall bukse og jakke som jeg tror funker bra til forflyttingen. Det jeg lurer på er om dere har tips til hva som bør brukes i camp?
Dun jakker er jeg litt skeptisk til siden jeg gjerne vil ha mulighet for å bruke den i skogen forran bålet også. Vil ikke at det skal bli svimerker og ta til seg unødvendig med vann. Kom gjerne med tips til bukse eller hva en kan ha under/over.
Andre tips tas også imot👍
-
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.