Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
rayun skrev (18 minutter siden):

Og jeg merket ikke noe før jeg var hjemme.

Uhell skjer når man minst venter det. Anyway, bra for deg at at det ikke var ved gylfen det måtte tørkes ;-)

• Hehe 1
Annonse
Skrevet

Då har jeg testet rødsprit brenneren i hagen og må si meg ganske fornøyd egentlig, synes det er lydløst og gikk ikke så treigt som jeg hadde trodd. Kjøpte meg vanlig rødsprit på jernia, men er det noe som fungerer bedre enn vanlig rødsprit? :)

Skrevet
arif1998 skrev (17 minutter siden):

Då har jeg testet rødsprit brenneren i hagen og må si meg ganske fornøyd egentlig, synes det er lydløst og gikk ikke så treigt som jeg hadde trodd. Kjøpte meg vanlig rødsprit på jernia, men er det noe som fungerer bedre enn vanlig rødsprit? :)

Å blande ca 10% vann i den. Den varmer ikke fortere, men soter mindre. 

• Liker 1
Skrevet
arif1998 skrev (2 timer siden):

Hvis du har muligheten til å dra over grensa til Sverige så selger de sprit med metanol der. Hvis ikke er Fin Fyr og/eller biltemas peissprit greie kompromisser.

• Liker 1
Skrevet

Har du tilgang på metanol så er 10-15% metanol i rødspriten det som skal til for å ikke få sot. Teoretisk litt lavere effekt, men sot tar også effekt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.