Baltazarmannen 3 Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Har "begynt" på friluftslivet. Ny sovepose må inn, har en gammel Ajungilak fra 1985.. Har lest opp og ned i mente. dun-fiber for og imot..veit ikkje kor langt eg kommer til å "tøye" utelivet med tanke på kulde osv. men vil ikkje fryse. Har linket til en mammut pose - innspel til den? (Logg inn for å se skjult innhold) Ellers er Helsport Trollheimen også ett mulig altenativ. Korleis er pakkvolumet på desse? Sekkvennlig? Har også tenkt på norske isbjørn i modell barents men denne utgår trur eg grunnet stort pakkvolum. Kan også gå for dun men er litt skeptisk til dette med fukt samt evnt. hull i posen osv. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anne vE 0 Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 På generelt grunnlag kan jeg si at vi har Mammut soveposer med synt fyll til 3 av 4 familiemedlemmer og er veldig fornøyd med dem. Jeg har en damemodell av den du linker til og syns den går helt greit i sekken.. Skal du gå langt og ha mye annet i sekken syns jeg personlig at 2 kg er en del vekt for en "sommerpose". Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tessatroll 3 945 Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Mountain hardwear er kjent for gode soveposar i syntet, med relativt lågt pakkvolum. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Baltazarmannen 3 Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 Valget er tatt.. Helsport Rago er kjøpt. Per Fredrik reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Redoran 9 Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 On 6/4/2020 at 9:05 PM, Baltazarmannen said: Valget er tatt.. Helsport Rago er kjøpt. Jeg endte på en rago Down Winter. Angrer ikke et sekund. Bruker den hele året stort sett. Blir det varmt lufter jeg Baltazarmannen reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.