Hillestaden Skrevet 19. mars 2020 Skrevet 19. mars 2020 Har ingen erfaring med Helsport-teltet, men har et Anjan 3 (ikke gt). Er veldig fornøyd med dette til "lette" turer. Raskt å sette opp, står godt i vind, bra ventilasjon (dette var jeg skeptisk til, siden dey ikke er ventiler oppe på teltet) Siter
tubbs Skrevet 19. mars 2020 Skrevet 19. mars 2020 Ole Martin Haukland skrev (6 timer siden): Kjør debatt! Hvorfor? 1 Siter
Dortase Skrevet 19. mars 2020 Skrevet 19. mars 2020 Du må nok gi litt mer info enn det der... 1 Siter
Ole Martin Haukland Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Skrevet 20. mars 2020 Dortase: jeg vurderer å kjøpe nytt telt. Skal brukes sommer, vår og høst. Av og til alene, noen turer med to voksne og noen turer med en voksen og to barn (9 og 11). Blir nok mest brukt undertregrensa, men skal også brukes på høyfjellet. Jeg liker formen på Helsport sitt telt best, men har hørt at kvalitet på Hilleberg er bedre. Ønsket bare å få innspill fra folk med erfaring her inne på fordeler/ulemper med de to teltene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.