Jump to content

Liggeunderlag som sklir

Recommended Posts

Vi er en gruppe studenter fra NTNU som, i forbindelse med et innovasjonsprosjekt, ønsker å finne ut av behovet for liggeunderlag som ikke sklir. Alle svar er helt anonyme. Vi setter stor pris på om du har mulighet til å svare! Undersøkelsen tar ikke mer enn et par minutter :D 

spørreundersøkelse liggeunderlag

På forhånd tusen takk for alle svar!

• Like 2

Annonse
43 minutter siden, SnorreL skrev:

Eller litt Aquasure eller liknende på undersiden av underlaget. Kjapt, enkelt og greit. Synes jeg.  :-)

Ja. Aquasure, gummireprasjon, rubberfix, liquisole eller sånn «antiskli på tube» som de selger på hobbyforretningene (ment til å bruke under barnesokker), fungerer helt utmerket 👍

Har ikke forsøkt det på telt med Silnylon gulv, så der vet jeg ikke.

• Like 1

6 timer siden, TheSleepwalker skrev:

TekLed ja? 😅

En bit slingreduk/antisklimatte gjør mye samme nytten som ideen deres. Pass på å påpeke hvorfor deres er bedre, eller håp sensor ikke kjenner til det 😅

Jeg vil tro hele poenget med oppgaven er å undersøke om det finnes et marked 🙄 

Dersom konklusjonen er at det ikke eksisterer et marked, og dette underbygges av en god markedsundersøkelse og tilhørende analyse, tenker jeg sensor blir fornøyd uansett.🙂

• Like 2

12 timer siden, zupertramp skrev:

Jeg vil tro hele poenget med oppgaven er å undersøke om det finnes et marked 🙄 

Dersom konklusjonen er at det ikke eksisterer et marked, og dette underbygges av en god markedsundersøkelse og tilhørende analyse, tenker jeg sensor blir fornøyd uansett.🙂

En del av prosessen er å undersøke om ideen allerede eksisterer. Det er dog ikke alltid så lett, men i min tid (4? år siden) ville vi fått trekk om ideen ikke var unik nok, og konkuransen for stor. Men det er bare  å gønne på. "30% av menn i gruppen 25-35 år ville betalt 500kr for produktet. Dette alene gir et marked på 10000000000000kr siden vi tar med alle i hele verden" 😅 
Ideen er flott den.  

• Like 1