Popular Post Fotogubbe Posted February 15, 2020 Popular Post Share Posted February 15, 2020 (edited) I dag vant jeg over dørstokkmila og ryggen er nå bra nok til å kunne sykle litt på asfalt. Prøvde meg på en kyststi for 3 uker siden, men tålte ikke ristingen, noe som ga meg noen søvnløse netter og mye krøll. I dag ser det foreløpig bra ut Lett trening håper jeg gir meg det jeg trenger for å komme meg på tur til våren og sommeren. Det var min andre sykkeltur på noen år nå, så formen er deretter, men det var bra. Edited February 15, 2020 by Fotogubbe 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fotogubbe Posted February 24, 2020 Author Share Posted February 24, 2020 Har fått inn lørdagsturene med et par sykkelvenner med samme ambisjonsnivå 😊 Blir rolige turer for å bygge litt "grunnmur" utover og for å fortsatt vinne over dørstokkmila. Må nok presse meg ut noen ganger, men det ser lysere ut. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whistler Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Bra! Må bare begynne et sted 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian V. Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Veldig bra gjort, en fin trend dette Det å ha noen å gjøre slikt sammen med hjelper utrolig mye, så håper dere kan dra hverandre ut fremover! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fotogubbe Posted March 8, 2020 Author Share Posted March 8, 2020 (edited) 1 mil i kraftig motvind for en drøy uke siden (ish 12-14 m/s) før jeg snudde. Hadde 141 i snittpuls på den første mila og det gikk veldig smått, men tilbake desto raskere med tilhørende høy puls (171) og fart. Snittfart ble 19.9 km/t og snittprisen ble 143. Turen i går viste litt fremgang, men hele kroppen var blytung i går. Edited March 8, 2020 by Fotogubbe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fotogubbe Posted March 12, 2020 Author Share Posted March 12, 2020 Nå er jeg over dørstokkmila og litt til, så denne tråden trenger jeg ikke å friske opp lenger Hadde planer om å få høyere snittfart på dagens tur, noe jeg fikk. Hadde 20.1 km/t med terrengsykkel i motvinden, og gledet meg til å se tallene på returen i medvinden, men da gikk f.skapet tom for batteri 😂 Vil anta at snittfarta på returen lå rundt 25 km/t. Det skulle bli rundt 22.5 km/t på litt over 30 km. Føler meg helt fin også Denne dagen har jeg ventet på....... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts